Friday, August 22, 2008

Aku takut...

hari ni nak blog dlm bahasa melayu lah.

saper tengok 'Kekasihku Seru'. haa...walaupun aku jauh di perantauan, aku masih layan drama2 tempatan ni. selepas kepala aku ter'pening' sikit dengan drama 'Ezora' yang semakin menkonfiuskan tu, malam tadi baru aku terhegeh2 nak tengok 'Kekasihku Seru'...

bestlah citer tu. seriau kan? ke aku jer yg berperasaan mcm tu. sbb aku mmg terkenal dgn ke'chicken'an aku, haha.

*aceli tadi pagi2 aku dah taip banyak sangat. citer pasal aku ter'scary'kan diri aku sendiri masa buat laundry dkt bawah n goreng nasik pepagi. tp internet sialan ni terdisconnected, sampai tu je la yg masuk draft. pendek kata, aku takutlah tgk citer tu*

1 comment:

Azlina Ilzdaf said...

Beb...aku setuju....cerita tuh mmg seram. uhuk. Aku pon kekedang tak berani nak tgk...wakakakaka.

tulah...cerita ezora tuh mmg berhantu....kena tgk gak..wpun agak konfius. ahahahah...aku ingat onni tuh dah jd baik...ade rancangan rupanya. ish ish ish. Bila nak habis nih..aku penat tgk...tp nak tgk gak! ekekekekeke

THE PARENTS

Daisypath Anniversary tickers

Milan

Lilypie Third Birthday tickers

Sophie

Code snippet: HTML, Used for some forums. Lilypie Second Birthday tickers