Wednesday, January 20, 2010

Fesbuk

*Post in Bahasa Iban*

Dear Endun,

Cali mat, hahahaha. uji aku nulis dalam bahasa iban.

Aku nda entu ingat sapa dulu antara duai d Kelabit(huhu...cerita kitai ba USJ15) ke invite aku ba facebook. Tang maia nya aku udah di Bahrain, baru ulih ngena internet selalu. nya kebuah baru ka nggau urang begau dalam FB. Amai nadai nemu ka reply comment etc aku maia nya. maia nya sigi aktif ba friendster. diatu, lama ndar nadai tama ba friendster. engka ka delete meh account friendster ku nya.

Au cerita pasal urang ke maioh ka betapat dalam FB. Bala ocean meh nya. Baka kami ke udah nyadi indai urang, betapat ke nyadi 'hot moms' ga. Betapat ke anak kiut meh dia. Hahaha...tp, aku mantai gambar Elena laban ka update pemesai ya ngagai bala di menua. nya ga ka telipun, kelalu mar. mms ngai ga nyadi. sigi ulih, tang aku ke nda nemu kati...hehe.

Bisi ga urang nyindir pangan diri. Ngiga laya nda tentu pasal. Nadai ku ka 'keroh'. haha...ok nya aja, Elena udah memunyi din, baru dani. enti ya ka tinduk baru, sama tinduk ga kami duai. haha...xoxo

2 comments:

YourFriend said...

Fesbuk..he he he..stidi Iban d Sulu..

Auk sigi baka,kekadang sigi lembau meda randau orang.ibu misali(indai sali) la..hutmama meh utai..

Sigi cali ga fesbuk tu,nyau nyadi tempat pertempuran nya kadang2..

Nya meh..salam agi Elena

CarolRG said...

Nya baru udah maca siti comment ke baka ke ka 'ngelaban', hehe. ya ku malas ka ber'fesbuk'. bluekKK!!!menyam....hahaha

THE PARENTS

Daisypath Anniversary tickers

Milan

Lilypie Third Birthday tickers

Sophie

Code snippet: HTML, Used for some forums. Lilypie Second Birthday tickers