Monday, August 23, 2010

TAG

Tagged by Mama Harith&Najah . Thanks :)

Soalan :

1) Jika sekarang anda ada RM 250. Anda nak buat apa?
 Kalau sekarang ni i will simpan je dulu. sebab tak sampai malaysia lagi, hehe. kalau tak, nak belikan my dad frame spec dia. semalam dia minta belikan.


2) Cikgu kegemaran semasa tingkatan 3 dan kenapa?
Cikgu Teh Lean Aik. Sebab saya suka pegi bengkel waktu subjek Kemahiran Hidup (seronok bila ada aktiviti di luar classroom). Pastu, cikgu ni selalu bagi saya pinjam comic Archie & Veronica :)


3) Subjek kegemaran semasa di Universiti?
Hotel Management. Sebab senang nak relate kan dgn real life. Ekonomi pun suka.


4) Perkara yang anda tak suka tentang sekolah?

Kalau zaman saya dulu, tak suka bila ada exam matematik, sebab saya adalah 'kureng' dlm subjek math ni. In general, saya tak suka bila student sekarang ni sangat samseng. Nak lawan cikgu je.

5) Apa yang anda risau?
Wah...banyak sangat benda yang nak dirisaukan ni. First thing first. Risaukan pasal Milan dlm flight malam hari Khamis ni. Hopefully dia ok. Banyak lagi lah. Kalau nak letak semua, boleh pitam.,,hehe.

Ok..sila tag 3 orang lain.

Nak tag depa ni la:

1. Endun
2. Tiq
3. Wedy
** sapa2 yang rajin main tag ni, buatlah sekali.

2 comments:

YourFriend said...

WOiiit pearl bolat bolat kat tepi tepi blog tu comel la..ha ha ha..

CarolRG said...

comel kan... :)

THE PARENTS

Daisypath Anniversary tickers

Milan

Lilypie Third Birthday tickers

Sophie

Code snippet: HTML, Used for some forums. Lilypie Second Birthday tickers